رفتن به مطلب
فریاد بی صدا

خوراک کاری سبزیجات رژیمی (کم کلسترول)

پست های پیشنهاد شده

[align=CENTER]fo26.jpg[/align] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY]استفاده از سبزیجات در غذاهای رژیمی اجتناب ناپذیر است . خوراک سبزیجات ما از این نمونه است .[/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY]این خوراک کاری شامل حداقل سه نوع چربی اشباء شده است.[/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY]وعده : چهار نفر[/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY]زمان فراهم کردن مقدمات : 15 دقیقه[/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY]زمان پخت : 23 دقیقه[/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY]مواد لازم:[/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY]

 

روغن کانولا

1 قاشق سوپخوری

پیاز متوسط پوست کنده خرد شده

1 عدد

پودر کاری تند

2 قاشق چایخوری

آب سبزیجات 1 فنجان سس گوجه بدون نمک 8 اونس

گل کلم ( حاود 2 پوند) آبپز شده و قطعه شده 1 بوته

فلفل دلمه ای خرد شده 1 عدد

نخود شسته شده و خیسانده شده 15 اونس نمک 1/4 قاشق چایخوری زردک پوست کنده و خرد شده 2 عدد

نان تست و یا نان گندم برشته شده 2 قطعه

نشاسته ذرت

1 قاشق سوپخوری

 

[JUSTIFY] [/JUSTIFY] [align=JUSTIFY]

طرز تهیه :[/align] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [align=JUSTIFY]

1. در یک قابلمه ی نچسب روغن را با درجه ی متوسط داغ کرده و پیاز را اضافه کنید. و تا زمانیکه پیازها قهوه ای شوند آنها را تفت دهید و پودر کاری را اضافه کنید.[/align] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [align=JUSTIFY]

2. در یک لیوان متوسط آرد ذرت را با 4/1 فنجان آب سبزیجات مخلوط کنید و کنار بگذارید.[/align] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [JUSTIFY]3. باقیمانده آب سبزیجات و سس گوجه و گل کلم و فلفل دلمه ای و زردک و نخود و نمک را داخل مخلوط کاری و پیاز کنید و هم زده و یک لیوان آب اضافه کنید.[/JUSTIFY] [JUSTIFY] [/JUSTIFY] [align=JUSTIFY]

4. غذا حاضر است و آنرا با نان تست و یا نان گندم برشته شده سرو کنید.[/align] [JUSTIFY] [/JUSTIFY]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×