رفتن به مطلب
فریاد بی صدا

املت قارچ و سبزی، غذایی که جلوی چاق شدن شما را می گیرد

پست های پیشنهاد شده

[align=JUSTIFY]fo1124.jpg

مواد لازم برای 4 نفر :[/align]

تخم‌مرغ زرده و سفیده جدا كرده 4 عدد 320 كیلوكالری نمك

یك‌چهارم قاشق غذاخوری 0 كیلوكالری شیر كم چرب 2 قاشق غذاخوری 10 كیلوكالری پنیر فتای رنده كرده 40 گرم 100 كیلوكالری فلفل سیاه یك‌چهارم قاشق چایخوری 0 كیلوكالری روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری 270 كیلوكالری پوره‌ گوجه فرنگی 100 گرم 17 كیلوكالری كدو سبز خرد كرده 50 گرم 10 كیلوكالری قارچ ورقه‌ای خرد كرده 50 گرم 7 كیلوكالری آبلیموی تازه به میزان مورد نیاز

0 كیلوكالری

[align=JUSTIFY]

روش تهیه :

سفیده‌های تخم‌مرغ و نمك را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد.

آنگاه زرده‌های تخم‌مرغ را همراه با شیر، پنیر فتا و فلفل سیاه مخلوط كنید و با همزن برقی بزنید تا حجمش دو برابر شود.

حالا قالبی را به قطر 25 سانتیمتر، با روغن زیتون چرب كنید و مایه فراهم كرده را در آن بریزید و با حرارت ملایم بپزید تا تخم‌مرغ ببندد.

سپس املت را در فر گرم شده با دمای 180 درجه‌ سانتیگراد، بگذارید و به مدت 5 تا 8 دقیقه املت را بپزید تا طلایی رنگ شود.

اكنون پوره‌ گوجه فرنگی، كدو و قارچ را به مدت 10 دقیقه، بپزید.

حالا املت را در ظرف مناسبی بگذارید، یك نیمه از املت را روی نیمه دیگر آن برگردانید و مخلوط سبزی را رویش بریزید و همراه با آبلیموی تازه میل كنید.[/align]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×